ПРОДУКЦІЯ

ЗАХОПЛЮВАЧІ ДЛЯ МЕТАЛУ
ЗАХОПЛЮВАЧІ ДЛЯ ТРУБ
ЗАХОПЛЮВАЧІ ДЛЯ БУДІВНИЦТВА
ЗАХОПЛЮВАЧІ ДЛЯ ВИРОБНИЦТВ
ТРАВЕРСИ
ІНШИЙ ПІДВІСНИЙ ІНВЕНТАР
 
Кріплення вантажів на транспорті

Кріплення вантажів на транспорті

З якої стрічки Ви виготовляєте ремені та які навантаження вони витримують?

При виготовленні стяжних ременів, компанія "СКІФ ІНВЕСТ" використовує поліестерову стрічку різної щільності і відповідно різної якості власного та імпортного виробництва завширшки: 1”, 1,5”, 2”, 3”, 4” відповідно (25, 38, 50, 75, 100 мм). Ремені мають діапазон робочих навантажень відповідно: 0,75 - 10,0 тонн. З асортиментом наших ременів, їх технічними характеристиками Ви зможете ознайомитись на сторінці нашого сайту "Ремені стяжні".

Слід зазначити, що компанія «СКІФ ІНВЕСТ» випускає весь спектр стяжних ременів, який тільки можна зустріти на ринку. Наша такелажна фабрика щодня виробляє близько 1500 стяжних та автовозних ременів різних довжин, навантажень, конструкцій та комплектацій під власною торговою маркою TAKELAG. Компанія має величезний досвід у виробництві цих продуктів, наші ремені вже 10 років поставляються на полиці в мережу гіпермаркетів Епіцентр та Нова Лінія, тому ми готові в наступних питаннях дати експертні відповіді стосовно правил використання ременів, іх підбору, розрахунку необхідної кількості, тощо. Також, ми розкажемо як відрізнити дорогі ремені від дешевих, що саме впливає та виправдовує іх вартість та яку користну маркувальну інформацію можна знайти на елементах ременя, з яких він складається. 

 

На ринку продається велика кількість різних ременів. Чому вони мають різну вартість?

Насправді, на споживчому ринку представлено сотні видів стяжних ременів. Ремені продаються на авторинках та автомагазинах, гіпермаркетах та інтернет-магазинах, а ціни на пропоновані товари дуже сильно разняться і можуть відрізнятися у кілька разів. Як же у такому асортименті стяжних ременів розібратися непідготовленому споживачеві? Як зробити правильний вибір та заплатити за нього справедливу ціну?

Насправді ринок стяжних ременів не є унікальним. В епоху жорсткої конкуренції виробники стяжних ременів, так само як і виробники в інших сферах, часто вибирають стратегію економії на якості застосовуваних матеріалів у гонитві за найкращою ціною на ринку. Крім того, через відсутність належного споживчого контролю, деякі вітчизняні виробники, використовуючи більш "слабкі" комплектуючі та низькоякісну стрічку, вказують на бирках своїх ременів суттєво завищені показники робочих зусиль, тим самим вводячи в оману споживача та намагаючись продати відверто дешеву продукцію за ціною якісних аналогів.

Компанія "СКІФ ІНВЕСТ" 15 років виробляє стяжні ремені на потужностях власного текстильного цеху. Ми виробляємо широкий асортимент стяжних ремей різної ширини та робочих навантажень, використовуємо різну за щільністю та кольором стрічку, встановлюємо у ремені різної якості гаки та храпові механізми.

На прикладі найпоширенішої моделі стяжного ременя із шириною стрічки 2" (50 мм) ми хочемо роз'яснити та відповісти по суті питання: "Чому між двома схожими ременями різниця у вартості 30 - 70%?".

1. Якість стрічки. У дорогих ременях має бути встановлена стрічка 50 мм масою 130 г/м. Це найміцніша стрічка високої щільності та з низьким коефіцієнтом розтягування ≤ 4%. Як правило, має червоний колір. Також, ми виробляємо подібну стрічку у кольорах: чорний та хакі. Саме ремені з такою стрічкою мають найвищі показники робочих навантажень і повинні застосовуватися для кріплення важких та відповідальних вантажів для транспортування на міжміських та міжнародних маршрутах. Стрічка, що має низький коефіцієнт розтягування, не вимагає періодичної підтяжки під час тривалого транспортування.

У ременях середньої якості використовується стрічка завширшки 48-50 мм масою 65 - 80 г/м. Як правило, має оранжевий колір. Така стрічка має більший коефіцієнт розтягування 7-9%. Такий ремінь під час тривалого шляху поступово послаблюється та потребує періодичної підтяжки під час зупинок. Такі ремені рекомендується використовувати у локальних перевезеннях містом, а кріплення вантажів здійснювати фрикційним (ресорним) методом.

У ременях низької якості використовується стрічка 45-50 мм масою менше 60 г/м. На ринку зустрічаються у помаранчевому, білому, синьому, зеленому, жовтому кольорі. Через низьку щільність така стрічка сильно тягнеться при натягу, а сам ремінь не може повноцінно виконувати свою функцію. Напевно, такі ремені можна використовувати в якихось побутових питаннях, але кріпити вантажі на транспорті ми категорично не рекомендуємо.

2. Якість храпового механізму. Преміальні ремені з щільною червоною стрічкою комплектуються масивними та надійними храповиками. На корпусі такого механізму має бути вибите маркування 2500 daN. Як правило, хороші храпові механізми можна візуально відрізнити по алюмінієвій або прогумованій анатомічній ручці натягу.

Дешевші ремені комплектуються відповідними храповими механізмами з меншими робочими характеристиками. Такі тріскачки мають маркування 2000 daN, 1500 daN або взагалі бути без будь-якого маркування на корпусі. Ручки натягу в таких храповиках виготовлені з пластику. Пластмасовий елемент вимагає більш делікатного поводження, боїться падінь, ударів, перепадів температур. Пластикова ручка, що лопнула, швидше за все призведе до неможливості подальшої експлуатації всього ременя або заміни храпового механізму.

3. Якість гаків. Дорогі професійні ремені комплектуються масивними двопалими гаками, виготовленими зі сталевого прутка перерізом 12-13 мм і мають маркування по тілу 2500 daN. Ремені середнього цінового діапазону комплектуються гаками перетином 11 мм (2000 daN), 9,5-10 мм (1500 daN). Ремені низького цінового сегмента комплектуються гаками діаметром дроту 8,5 мм і нижче.

4. Якість виготовлення. Замки у надійного професійного ременя прошиті дорогою поліестеровою ниткою на автоматичній швейній машині за заданим алгоритмом. Замки-зшивки довжиною 20-25 мм мають правильну та рівну геометрію, натяг прошивних ниток однорідний. На стрічку ременів преміальної якості компанії-виробники, як правило, наносять свої логотипи та вказують максимальні робочі навантаження, які здатні витримати цей виріб.

Ремені середнього та низького цінового діапазону хоч і можуть бути виготовлені на автоматичних машинах, однак задля економії мають замки-зшивки меншого розміру. Якщо ремінь пошитий на пряморядній машині, то якість зшивок і натяг прошивної нитки буде напевно неоднорідним, що в свою чергу позначиться на довговічності ременя. Також, на таких ременях будуть відсутні логотипи та маркування по тілу стрічки.

Виходячи з усього перерахованого вище, хочемо зробити висновок про те, що перед покупкою стяжних ременів вкрай бажано взяти їх в руки і уважно оглянути згідно з нашими рекомендаціями. Будьте вкрай обережні, роблячи покупки в інтернет-магазинах. Картинка ременя на екрані монітора може суттєво відрізнятись від того, що Ви отримаєте на своєму відділенні "Нової пошти".

Визначтеся заздалегідь з цілями та завданнями, які Ви збираєтесь вирішувати за допомогою ременів. Далі вирушайте до торгових офісів компанії "СКІФ ІНВЕСТ" у Києві, Львові, Дніпрі, Одесі чи Кривому Розі, де наші консультанти запропонують кілька видів ременів та допоможуть з вибором. Якщо Ви знаходитесь в іншому місті - Ви можете зателефонувати або відвідати найближчий гіпермаркет Епіцентр, де Ви знайдете на полицях відділу "Автотовари" фірмову продукцію TAKELAG.

Будьте смарт-покупцем!

Як сильно тягнуться Ваші стяжні ремені?

Одне з найбільш важливих питань. Дійсно, коефіцієнт розтягування стрічки є чи не найголовнішим показником якості стяжних ременів, а відповідно їх вартості. Всі розуміють, що стрічка це синтетичний матеріал, і як будь-яка синтетика, природно, піддається розтягуванню під навантаженням. Питання в іншому: наскільки сильно?

На основі багаторічного досвіду виробництва стяжних ременів, сьогодні компанія "СКІФ ІНВЕСТ" зосереджена на виготовленні ременів двох серій: "Преміум" та "Стандарт".

Для ременів TAKELAG преміального сегменту ми використовуємо важкі стабілізовані стрічки високої щільності власного виробництва, які мають максимально низький коефіцієнт розтягування ≤ 4%. Такі ремені не вимагають періодичної підтяжки під час транспортування та пропонуються у кольорах: червоний, чорний, хакі. Ремені серії "Преміум" призначені для жорстких умов експлуатації під час тривалих перевезень та можуть використовуватись на міжнародних маршрутах. На вимогу покупців, на оптові партії ременів ми можемо нанести на тіло ремінної стрічки будь-яке необхідне маркування та логотипи компанії-замовника.

Для стяжних ременів серії "Стандарт" ми використовуємо стабілізовану стрічку власного виробництва середньої щільності масою 81 г/м та коефіцієнтом розтягування 7%. Такі ремені можна віднести до масового споживчого сегменту, які мають меншу вартість і добре себе зарекомендували в локальних перевезеннях для кріплення легких вантажів: вікон, деревини, меблів, палетованих товарів, тощо.

Важливо знати! Незалежно від того, якими ременями або яким способом відбувається кріплення вантажу – ручне зусилля на важелі храпового механізму не повинно перевищувати 50 кгс. Великою помилкою є додавання надлишкової сили для натягу стрічки, а використання з цією метою додаткового важеля у вигляді брухтів, монтувань та інших підручних засобів варто розцінювати як грубе порушення правил експлуатації. Для натягу ременя до його робочих характеристик досить помірної сили людини. Робота ручкою храповика з надзусиллями не має ніякого практичного сенсу, а просто призведе до миттєвого руйнування механізму прямо на очах.

Розкажіть, як правильно розрахувати кількість ременів для кріплення вантажу?

Перш ніж говорити про формули розрахунку кількості ременів для надійного та безпечного кріплення, необхідно роз'яснити теоретичну частину про те, з якими саме силами інерції, що діють на вантаж, необхідно боротися водієві, щоб уникнути зміщення, перекидання або падіння вантажу під час його транспортування. Кожен водій/оператор зобов'язаний мати прості знання і можливість зробити елементарні розрахунки навантажень при кріпленні того чи іншого вантажу в кузові або на платформі транспортного засобу, яким він керує.

Отже. У розділі 4 профільного європейського стандарту ДСТУ EN12195-1 "Пристрої кріплення вантажу на колісних транспортних засобах. Безпека" зазначено, що під час руху на вантаж, встановлений на автомобілі, діють наступні сили інерції (коефіцієнти від маси вантажу):

  • вперед, при гальмуванні – 0,8;
  • назад, при розгоні – 0,5;
  • вліво/вправо при поворотах та перебудові - 0,5;
  • вгору, на нерівностях / вибоїнах - 0,2.

Крім того, на вантаж діє сила тертя спокою, яка частково перешкоджає вільному переміщенню вантажу в кузові або на платформі. Сили тертя для матеріалів, що найчастіше зустрічаються, наступні:

  • дерево – дерево = 0,40 від маси вантажу;
  • дерево – метал = 0,20 – 0,50 від маси вантажу;
  • метал – метал = 0,20 від маси вантажу.

Наведемо розрахунки з прикладу. Розрахунки проводитимемо у кілограм-силах (кгс). У кузові автомобіля з дерев'яною підлогою встановлено фанерну коробку з вантажем масою 1500 кг.

  • Водію необхідно запобігти під час руху максимальної сили інерції при гальмуванні: 0,8 х 1500 кг = 1200 кгс;
  • Коефіцієнт тертя фанерної коробки об дерев'яну підлогу приймемо - 0,35. Сила тертя становитиме: 0,35 х 1500 кг = 525 кгс;
  • Віднімемо від максимальної сили інерції силу тертя: 1200 – 525 = 665 кгс.

Таким чином, для того, щоб запобігти максимально можливій силі інерції вантажу = 665 кгс, яка може виникнути під час руху, водієві необхідно закріпити вантаж фрикційним способом п'ятитонними ременями в кількості - 2 шт.

Про різні способи кріплення вантажів на транспорті і чому для кріплення знадобиться саме два ремені, ми розповімо у наступному питанні.

Розкажіть про існуючі способи кріплення вантажів. Як це впливає на розрахунок кількості ременів?

Для того, щоб правильно розраховувати кількість ременів, необхідних для безпечного закріплення вантажів на транспорті, не достатньо вміти розраховувати сили інерції, що діють на вантаж під час руху, про які ми докладно розповіли у попередньому питанні. Також слід знати про існуючі методи кріплення вантажів, які описані у п.5 профільного стандарту ДСТУ EN12195-1 "Пристрої кріплення вантажу на колісних транспортних засобах. Безпека".

Отже. У стандарті описані такі методи закріплення вантажем стяжними синтетичними ременями:

1. Фрикційний метод. (Мал 1). Найпростіший і найпоширеніший метод кріплення вантажів стяжними ременями, який ще часто називають "накидним методом". Його сенс полягає в тому, щоб притискною силою ременів кріплення збільшити силу поверхневого тертя між вантажем і підлогою кузова/платформи до такої величини, яка виключить можливість ковзання і перекидання вантажу під час руху. На бирці ременя показник притискної сили позначається абревіатурою STF (Standart Tension Force – сила залишкового натягу). Як правило, у стяжних синтетичних ременів притискна сила становить 10-20% від робочого навантаження LC, тобто, приблизно 200 - 500 daN (кгс) і безпосередньо залежить від якості стрічки ременя і коефіцієнта її розтягування. Саме показник STF необхідно брати до розрахунку кількості ременів при фрикційному методі кріплення.


Мал. 1

2. Метод прямої/діагональної ув'язки. (Мал 2). Називається також "якорним" методом, дозволяє натягувати ремені до кордонів їх робочого навантаження, що допускаються. На бирці ременя показник робочого навантаження позначається абревіатурою LC (Load Capacity). Даний метод є безпечнішим способом кріплення в порівнянні з іншими, оскільки передбачає закріплення вантажу в поздовжньому та/або поперечному напрямку, використовуючи від 4 до 8 ременів. Різновидом прямої ув'язки є метод діагональної ув'язки, що дозволяє закріпити вантаж всього 4 ременями. Головний недолік - це обов'язкова наявність кріпильних елементів на вантажі і в кузові автомобіля. Тому методи прямої/діагональної ув'язки найчастіше використовується при перевезенні важких вантажів: вантажної, військової, с/г техніки, верстатів, металевих конструкцій і т.д. 


Мал. 2

3. Кільцевий метод. (Рис 3). Його ще називають "петльовим методом", який застосовується, як правило, для закріплення круглих об'єктів, на яких відсутні точки кріплення. Такий вантаж обов'язково має бути встановлений на дерев'яні підкладки, які дозволять обхопити його ременями знизу. Для кріплення використовують кілька пар кільцевих ременів, які попарно натягують поруч один з одним в протилежні сторони від бортів. Крім того, в даному методі кріплення необхідно використовувати стопорні башмаки, а також додаткове кріплення, що виключає поздовжнє усунення вантажу в моменти розгону та гальмування автомобіля.


Мал. 3

4. Ресорний метод. (Мал 4). Є більш складним різновидом методу прямої/діагональної ув'язки. Застосовується для кріплення габаритних вантажів, що не мають штатних точок кріплення. Це ефективний спосіб запобігання перекиданню/зсуву вантажу вперед/назад з використанням як стяжних ременів, так і додаткових комплектів кільцевих стропів або ременів, які повинні надійно охоплювати кути вантажу, як показано на малюнку. Ресорний метод використовується порівняно рідко з огляду на досить низький рівень знань водіїв та транспортників у використанні кільцевих ременів та стропів при кріпленні верхніх кутів вантажу.


Мал. 4

Більш докладно та наочно про способи кріплення вантажів ми розповіли у серії роликів на нашому Youtube-каналі у рубриці "Академія вантажопідйому". Запрошуємо до перегляду:

Чи відповідають Ваші ремені євростандартам і чи можу я з ними виїжджати за кордон України?

Це важливе питання. Справді, транспортне законодавство Євросоюзу досить суворо регламентує правила перевезення вантажів. Дорожня поліція звертає увагу та жорстко штрафує водіїв вантажівок у випадках порушення правил кріплення та перевезення вантажів. У тому числі, перевірці можуть бути піддані і самі ремені, як засоби кріплення та основний елемент безпеки. Тому, розуміючи проблематику питання, компанія «СКІФ ІНВЕСТ» була орієнтована на виготовлення засобів кріплення, що повністю відповідають вимогам європейських стандартів.

Сьогодні ми виробляємо стяжні та автовозні ремені відповідно до профільного стандарту ДСТУ EN 12195-2. Наші ремені пошиті зі стрічки підвищеної щільності, мають обов'язкове загальноприйняте європейське маркування англійською мовою. Якість нашої продукції нічим не поступається європейським виробникам, а наша фірмова серія "Преміум" у деяких моментах навіть перевершує її. Ременями TAKELAG укомплектовано сотні вантажних машин, що працюють на міжнародних маршрутах.

Розкажіть про інші важливі особливості стяжних ременів, про які має знати кожен водій?

Оскільки компанія "СКІФ ІНВЕСТ" 15 років професійно займається виробництвом стяжних ременів, ми досить глибоко занурені у тему кріплення вантажів. Експертне знання законодальної бази помножене на практичний досвід дозволяють нам дати кожному водієві, який має справу зі стяжними ременями, кілька важливих порад:

  • Стяжні ремені бувають різної якості і не всі вони однаково надійні. Не всі ремені відповідають тим робочим характеристикам, які вказуються на бирці виробником, оскільки перевірити обман практично неможливо. Помітити різницю можна лише тоді, коли в руках виявиться кілька різних екземплярів стяжних ременів. Якщо Вам необхідний ремінь для інтенсивного використання, тривалих перевезень, кріплення важких і відповідальних вантажів - зверніть увагу не на щільність або приємну гладкість стрічки (покриту спеціальним парафіном), а на її товщину. Саме товщина стрічки впливає її здатність до розтягування. Зверніть увагу та порівняйте діаметр прутка, з якого виготовлений двопалий гак стяжного ременя. У дешевих моделях ременів, як правило, встановлюють тонші гаки. Також, перевірте працездатність тріскачки (храпового механізму) та порівняйте товщину його металевих деталей. Пластикова ручка храповика вказує на бюджетну модель ременя, а алюмінієва або залита в гуму - на надійніші екземпляри;
  • Стяжний ремінь є оборотним засобом і має природне зношування. Ремені необхідно перевіряти щоразу перед черговим використанням на наявність порізів, розшарування, порушення цілісності зшивок тощо. На ремені також повинна зберігатися бирка у вигляді, що читається. У будь-якому випадку, ремені мають кінцевий життєвий цикл експлуатації та їх необхідно періодично міняти на нові;
  • Використання з ременями спеціальних захисних накладок-протекторів (пластикових, металевих, гумових) збільшують площу зіткнення ременя з вантажем, оберігають кромки вантажу, зменшують тертя та продовжують термін служби стяжного ременя;
  • Колір стрічки не несе будь-якої важливої інформації про ремені. Як правило, стрічку ременя фарбують у сигнальні кольори (помаранчевий, жовтий, червоний, блакитний), які добре помітні на дорогах під час руху. Однак за багато років на ринку склалися певні традиції позначення кольором деяких видів ременів. Так, наймасовіший сегмент ременів загального призначення, зазвичай, виробляють у помаранчевому кольорі. Професійні ремені - у червоному та жовтому, для автовозів - у синьому та червоному. У деяких випадках, навпаки, ремені мають бути непомітними та не привертати зайвої уваги. Наприклад, для кріплення натяжних конструкцій на землі або сценічного обладнання компанія "СКІФ ІНВЕСТ" випускає фірмові ремені TAKELAG чорного кольору, а спеціально для перевезення військової техніки ми фарбуємо ремені в колір хакі.
  • Як правило, у продажу можна зустріти ремені стандартних довжин: 4,6,8,10 та 12 метрів. На замовлення, ми можемо пошити ремень іншої більшої довжини. Оле варто знати, що ремені більше 15-20 метрів не рекомендується використовувати, оскільки досягти робочого натягу ременя на такій довжині неможливо через обмежену ємність натяжного барабана хропого механізму;
  • Як правило, 95% всіх стяжних ременів комплектуються універсальним двопалим зварним гаком. Однак, на деяких кузовах та платформах передбачені виробником конструкційно інші штатні точки кріплення, які мають на увазі використання стяжних ременів з іншими типами кінцевих елементів. Це можуть бути D-подібні кільця, пластинчасті і U-подібні гаки, гаки для зачеплення за поздовжню вздовж кузова штангу кріплення круглого перерізу. Також бувають гаки з додатковим елементом страховки від розкриття. Більшість таких спеціальних фітингів є в асортименті нашої компанії і можуть бути встановлені в ремінь на вимогу замовника;
  • У разі передчасного зносу або втрати однієї з двох частин ременя, компанія "СКІФ ІНВЕСТ" може вирішити цю проблему, пропонуючи до реалізації довгі або короткі частини ременів окремо;
  • При кріпленні вантажу слід не допускати утворення мимовільних вузлів або перекруток стрічки, оскільки це призводить до зниження робочих та критичних характеристик ременя на 50%. Зрощування та подовження стрічки шляхом ув'язування її вузлами - категорично заборонено;
  • помірний контакт стяжних або автовозних ременів з бензином або дизпаливом може призвести до змивання барвника стрічки, проте ніяк не здатний впливати на робочі характеристики ременя. Вплив води, зокрема, під час дощу може призвести до збільшення розтягування ременя під навантаженням до 10%;
  • Ідеальним рішенням для стягування кортонних коробок, мішків, інших однотипних вантажів за своєю масою чи геометричними розмірами є стяжний ремінь, укомплектований замком-затиском або затяжною пряжкою. У тих випадках, коли немає необхідності використовувати стяжний ремінь у режимі його максимальних робочих навантажень, рекомендується використовувати саме такі ремені, що відрізняються низькою вартістю та простотою використання.

Що таке автовозний ремінь і для чого він потрібен?

Автовозний ремінь є різновидом стяжного ременя особливої конструкції, який застосовується для кріплення колісної техніки при перевезенні на автовозних і залізничних платформах. Кріплення такими ременями здійснюється шляхом надійного обвату коліс автомобіля, що перевозиться, і притискання їх до платформи фрикційним способом. Більш детально про типи та моделі автовозних ременів TAKELAG, а також ременів для кріплення мотоциклів, Ви зможете ознайомитися на нашому сайті за цим посиланням.

Як за такого асортименту моделей зробити правильний вибір автовозного ременя?

Справді, асортиментний ряд автовозних ременів, які пропонує компанія "СКІФ ІНВЕСТ", досить широкий. Однак, при глибшому його вивченні необхідно звернути увагу, що всі типи ременів мають деякі конструктивні особливості, а також відмінності в комплектаціях, які необхідно вибрати Замовнику, виходячи з його індивідуальних умов експлуатації. Для того щоб зробити правильний вибір автовозного ременя і не помилитися, необхідно визначитися в наступному:

1. Тип та спосіб кріплення автомобіля. Якщо на Вашому автовозі або евакуаторі встановлена металева перфорована платформа, яка має кілька рядів наскрізних отворів по всій довжині, варто зупинити свій вибір на ременях з гаками. При чому, якщо перетин отворів є круглим - слід вибирати ремені моделей АР11, АР12, АР31, які укомплектовані однопалими гаками, що обертаються, круглого перерізу. Якщо ж отвори у платформі мають овальну форму – слід зупинити вибір на ременях моделей АР21, АР22, АР32, які укомплектовані двопалими гаками овального перерізу.

Якщо ж Ваша платформа евакуатора не перфорована спеціальними отворами, і перевезення автомобіля буде здійснюватися на гладкій поверхні, тоді кріплення коліс здійснюється виключно ременями моделей АР32, які по суті є звичайними ременями, які додатково укомплектовані так званими "строп-кістками". Зачеплення гаками проводиться так само як і у випадку зі звичайним стяжним ременем - за бічні отвори або вуха в рамі автомобіля.

2. Робочі характеристики ременя. Для перевезення виключно легкових автомобілів та кросоверів на автовозах достатньо використовувати автовозні ремені з робочим навантаженням LC = 3000 кг. Такі ремені ми виготовляємо зі стрічки 1,5" (38 мм) синього/сірого кольору. Якщо ж Ви стикаєтеся з перевезенням важких позашляховиків та мікроавтобусів вам слід зупинити свій вибір на ременях з LC = 5000 кг, які ми відшиваємо з надміцної поліестерової стрічки 2" (50 мм) червоного кольору.

3. Вибір протиковзного протектора. Компанія "СКІФ ІНВЕСТ" пропонує кілька варіантів протекторів для автовозних ременів, які виключають сповзання та тертя стрічки про покришку в момент натягу, створюють надійне поверхневе прилягання ременя до колеса з високим коефіцієнтом сили тертя спокою.

  • Пластикові "шоколадки" (комплект 3 шт.) – бюджетний варіант;
  • Гумова протектор, довжиною 750 мм – стандартна комплектація;
  • Гумовий протектор "трава", довжиною 750 мм – преміум серія TAKELAG.

Оскільки всі типи протекторів виконують одну і ту ж функцію, вибір того чи іншого протектора зводиться до їх вартості, а також часто залежить від досвіду використання та особистих переваг водія автовоза або евакуатора.


           
Час роботи ТОВ "СКІФ ІНВЕСТ" Пн-Пт 9:00 - 18:00
fb