ПРОДУКЦІЯ

ЗАХОПЛЮВАЧІ ДЛЯ МЕТАЛУ
ЗАХОПЛЮВАЧІ ДЛЯ ТРУБ
ЗАХОПЛЮВАЧІ ДЛЯ БУДІВНИЦТВА
ЗАХОПЛЮВАЧІ ДЛЯ ВИРОБНИЦТВ
ТРАВЕРСИ
ІНШИЙ ПІДВІСНИЙ ІНВЕНТАР
 
Захоплювачі та траверси

Захоплювачі та траверси

Для чого потрібні траверси?

Траверсою називається нескладна спеціальна зварна металоконструкція яка застосовується в особливих випадках в вантажопідйомних роботах. До питання застосування траверс звертаються тоді, коли підняття вантажів класичним способом за допомогою стропів незручне, а в деяких випадках неможливе. Вам точно буде потрібна траверса, якщо у Вас стався один із нижче перерахованих випадків:

  • висота Вашого крана чи цеху не дозволяє коректно застропити і підняти вантаж на потрібну висоту, використовуючи стропи. Наприклад, для завантаження/вивантаження з автомобіля;
  • Вам потрібно підняти чи перемістити вантаж нестандартної форми чи зі зміщеним центром тяжіння. Схема стропування вантажу стропами вам не зрозуміла;
  • Вам потрібно підняти довгомірний вантаж. Підйом стропами неможливий через обмеження по висоті стрілок крану, великого кута між гілками стропу, наявності обмеженого простору, якщо поряд знаходяться будівлі, лінії електропередач;
  • Вам необхідно підняти довгомірний вантаж, здатний до провисання або можливого зламу під власною вагою. Наприклад, пачку арматури. Такі вантажі вимагають кілька додаткових точок стропування по всій своїй довжині;
  • у Вас виробничий процес, пов'язаний з однотипними вантажопідйомними операціями або постійним підйомом того самого вантажу. Використання траверси або спеціального захоплювача дозволяє суттєво заощадити час та ресурси;
  • Ви постійно вивантажуєте/завантажуєте той самий тип вантажу по одній одиниці. Використання траверси, іноді в парі зі спеціальними захоплювачами, дозволить суттєво прискорити процес та піднімати однотипні вантажі одразу «оптовими партіями». Наприклад, рулони або бунти сталі, бухти дроту, бочки, біг-беги і т.д.

Яких цілей можна досягти використовуючи траверсу?

Використовуючи правильно спроектовану траверсу, Ви зможете вирішити такі виробничі завдання:

  • Більш рівномірний розподіл навантажень на вантаж, що піднімається шляхом застосування більшої кількості кріпильних підвісок;
  • Зниження стискаючих навантажень на вантаж шляхом застосування більшої кількості кріпильних підвісок та місць стропування;
  • Зниження навантажень на кріпильні підвіски траверси через більш вигідне (близьке до вертикалі) їх розташування в просторі по відношенню до вантажу, що піднімається;
  • Підвищення стійкості вантажу, що піднімається, надання йому необхідного положення в просторі;
  • Можливість комфортного підйому вантажу, що не має готових точок стропування. Наприклад, з/б плит без вбудованих вушок;
  • Можливість підйому важких та складних вантажів, в.т.ч. зі зміщеним центром тяжіння двома кранами з використанням балансирних траверс (рівноплечовими та різноплечовими).

Який у вас порядок замовлення та покупки траверси?

Все не так складно. Спочатку чітко сформулюйте свою проблему, з якою Ви зіткнулися під час роботи з вантажем і яку бажаєте вирішити. Ми впевнені, що вирішення вашої потреби існує і що з 95% вирогідністю такий запит вже кимось і колись формулювався. Це означає, що в природі існує необхідна для Вас конструкція траверси, яка вирішить вашу проблему.

Для замовлення траверси Вам необхідно:

Далі з Вами зв’яжеться наш спеціаліст і Ви разом розпочнете роботу. Компанія СКІФ ІНВЕСТ запропонує Вам декілька варіантів рішення і після консультацій та узгоджень Вам буде запропоновано остаточний проект майбутньої траверси у форматі 2D/3D. Далі запроектована траверса пройде комп'ютерні випробування навантаженням, визначено її вартість та термін виготовлення. Якщо Вас все влаштує, ми підпишемо відповідний Договір та почнемо виготовляти траверсу. На протязі 15-30 робочих днів вона буде готова до відвантаження.

З яким запасом міцності розраховуються траверси?

Траверси розраховуються та виробляються із запасом міцності (фактор безпеки) 2:1. При цьому варто відзначити, що зазначений запас міцності застосовується як до конструкції траверси в цілому, так і до окремих її компонентів, з яких вона складається (гаки, скоби, ланки, ланцюги і т.д.) незалежно від класу, використовуваного матеріалу і інших технічних властивостей.

Який максимальний розмір траверси можна виготовити?

Питання дуже неоднозначне і, часто, упирається у певні складнощі, які можуть бути пов'язані з перевезенням, монтажем, великою власною вагою траверси тощо. І все ж ми відповімо, що траверса може бути виготовлена практично будь-яких розмірів, які необхідні для виконання тієї вантажопідйомної операції, яку нам поставив Замовник. Коли проектувальники компанії "СКІФ ІНВЕСТ" отримують необхідні вступні дані (вага вантажу, що піднімається, його габарити і центр ваги, можливі точки кріплення, і т.д.), починається проектування моделі майбутнього виробу. Найчастіше довгі або складно-конструктивні траверси виготовляються з певної кількості модулів, які доставлятимуться окремо і збиратимуться вже безпосередньо на виробничому майданчику за допомогою запроектованих фланцевих та болтових з'єднань.

Іноді, за таким самим модульним принципом проектуються деякі види багатофункціональних лінійних і просторових траверс, якими переміщують однотипні вантажі різних розмірів. Наприклад, морських контейнерів, пачок металопрокату різної довжини тощо. Функціонал таких траверс передбачає можливість встановлення додаткових вставок (модулів) у загальну конструкцію, збільшуючи її габаритні розміри, але знижуючи її вантажопідйомність.

Як відбувається відвантаження траверс? Виріб яких розмірів можна надіслати вантажоперевізниками?

Відвантаження та доставка траверс або спеціальних захватів може здійснюватися кількома наступними способами:

  • Самовивозом транспортом Замовника у погоджений день відвантаження;
  • Найманням стороннього відповідного автотранспорту за рахунок Замовника та подання його в узгоджений день відвантаження;
  • Відправленням транспортними компаніями Нова пошта, САТ, Делівері, якщо виріб має довжину до 5 метрів і масу до 1000 кг.

У всіх вищеперелічених випадках, компанія "СКІФ ІНВЕСТ" забезпечить необхідну упаковку для транспортування траверси або спеціального захоплення, а також організує їх завантаження в поданий транспорт.

Траверса з підвісом за центр або з точками підвісу? Як зробити правильний вибір?

Використання траверси, що підвішується на гак крана за центральну провушину (мал.1 та мал.2), виправдане лише в тому випадку, коли у Вас недостатньо внутрішньоцехового простору для підйому габаритного вантажу звичайними стропами. Довжина стропа просто "з'їдає" всю корисну відстань між підлогою та верхнім положенням гака крана. Траверса з підвісом за центр унеможливлює застосування стропів у підйомі довгомірного вантажу і здатна заощадити до 75% робочої висоти роботи крана. Однак, конструкція такої траверси завжди має більшу власну вагу, а відповідно її вартість вища в порівнянні з траверсою, що підвішується стропом. Також, у деяких випадках, при експлуатації траверси з центральним вушком необхідно використовувати стабілізуючі відтяжки, а при підйомі вантажів зі зміщеним центром ваги, конструкцією траверси повинна бути передбачена рухома (переставна) провушина, як зазначено на мал.2:

Лінійна траверса з підвісом за центр
Малюнок 1.
Лінійна траверса з підвісом за центр.
Просторова траверса з підвісом за центр і рухомою провушиною
Малюнок 2.
Просторова траверса з підвісом за центр і рухомою провушиною.

Тому, якщо Ви не обмежені робочою висотою крана, слід зупинити свій вибір на траверсі, що підвішується на строп, як показано на мал.3 та мал.4. Якщо Вам необхідно піднімати вантажі зі зміщеним центром ваги, така траверса повинна підвішуватися саме на ланцюговий строп, у який встановлені спеціальні скорочувачі ланцюга. Регулювання довжини окремих гілок стропа дозволить правильно розподілити навантаження під час підйому та збалансувати траверсу з вантажем у просторі. Подібна траверса матиме меншу власну вагу та меншу вартість.

Лінійна траверса з підвісом на двогілковий строп
Малюнок 3.
Лінійна траверса з підвісом на двогілковий строп.
Просторова траверса з підвісом на чотиригілковий строп.
Малюнок 4.
Просторова траверса з підвісом на чотиригілковий строп.

Також, рекомендуємо Вам відвідати наш Youtube-канал, де ми розповідаємо про особливості роботи з вантажами зі зміщеним центром тяжіння в наступних відео Робота з вантажем із зміщеним центром тяжіння и 4СЦ та вантаж зі зміщеним центром тяжіння.

Що таке спеціальний захоплювач і для чого він потрібен?

Спеціальний захоплювач - це індивідуально виготовлений вантажопідйомний пристрій, призначений для постійної роботи з одним типом вантажу. Це можуть бути: бочки, труби, ліс-кругляк, сендвіч-панелі, плити перекриття, з/б кільця та багато іншого. Класичним прикладом спеціального захоплювача - є вилочний навантажувач, який призначений для ефективної роботи з вантажами, встановленими на піддони або палети.

До питання придбання та використання в роботі спеціальних захоплювачів замислюються, як правило тоді, коли приходить розуміння того, що далі продовжувати піднімати та переміщати свої вантажі класичним способом за допомогою стропів незручно, непродуктивно, дорого та небезпечно. Вам однозначно потрібен спеціальний пристрій, якщо:

  • У вас постійний виробничий процес у цеху або на майданчику, пов'язаний з навантаженням, вивантаженням, підйомом і переміщенням великих партій одного і того ж вантажу, що здійснюється краном або крановою машиною;
  • У вас є вилочний навантажувач, проте працювати їм з основними вантажами підприємства незручно або небезпечно;
  • Ви будівельна чи монтажна компанія, яка "на виїзді" постійно працює з однотипними вантажами;
  • Під час вашої вантажопідйомної операції необхідно проводити додаткову маніпуляцію: кантування вантажу, швидке або віддалене знімання вантажозахоплювального пристрою;
  • Ви постійно працюєте з однотипним вантажем, але трохи різних розмірів і Вам потрібен універсальний пристрій.

Ми впевнені, що вказаний нами перелік можливих ситуацій застосування спеціальних захоплювачів у вантажопідйомних роботах далеко не повний. Завітайте до розділу нашого сайту "Захоплення, траверси, люльки" і можливо там Ви знайдете той захоплювач, яке заощадить вам час, гроші та нерви.

Я ознайомився з вашим асортиментом захоплювачів, але не знайшов того, який мені потрібен?

На сайті компанії "СКІФ ІНВЕСТ" розміщені більш затребувані та поширені види спеціальних захоплювачів, які ми виробляємо на постійній основі. Специфікації та технічні характеристики по цим виробам давно нами відпрацьовані та систематизовані. Проте бувають ситуації, коли до нас звертаються з потребою розробки індивідуального рішення під якийсь рідкісний або особливий вид вантажу.

Якщо це Ваш випадок – дзвоніть та чітко сформулюйте нашому спеціалісту свою проблему. Ми переконані в тому, що рішення вашої потреби, напевно, існує, і з ймовірністю 80% аналогічний запит вже кимось і колись формулювався. Якщо це так, і в нашому банку технічних документацій виявиться те, що вирішить Вашу проблему – ми намагатимемося допомогти. Протягом розумного часу ми надамо Вам загальний ескіз майбутнього захоплення, позначимо його основні параметри та принцип роботи, зорієнтуємо за вартістю та можливими термінами виготовлення.

Якщо Вас все влаштує, ми підпишемо договір, попросимо передоплату і візьмемося за роботу. Як правило, 30 – 45 робочих днів нам вистачає для проектування та виготовлення індивідуальних "кастомних" замовлень.

Які документи видаються на Ваші траверси та спеціальні захоплювачі?

Всі свої траверси та спеціальні захоплювачі компанія "СКІФ ІНВЕСТ" виробляє під власною торговою маркою TAKELAG. На них ми видаємо паспорт, де вказується:

  • Найменування виробу, його порядковий номер за нашою системою обліку;
  • Вантажопідйомність виробу, його габаритні та інші основні розміри;
  • Нормативний документ, на підставі якого виготовлено траверсу/захоплювач;
  • Інформація про випробування виробу та його результати;
  • Правила зберігання та експлуатації;
  • Гарантійний термін служби.

Також, нагадуємо Вам про те, що на тілі (корпусі) всіх видів наших траверс та захоплювачів ми розміщуємо велику бирку, що добре читається, із зазначенням усіх необхідних технічних параметрів.

Як відбувається огляд та вибракування вантажопідйомних захоплювачів та траверс?

Перед початком роботи траверсой або захоплювачем, вони підлягають візуальному огляду стропальниками на предмет відсутності видимих ​​пошкоджень й деформацій металоконструкції тіла виробу, вушок та інших додаткових елементів кріплення. Особи, відповідальні на підприємстві за справний стан вантажопыдыймальних пристроїв один раз на місяць повинні оглядать траверсу / захоплювач та заносити відповідний запис в журнал огляду.

Траверси / захоплювачі підлягають вибракуванню в наступних випадках:

  • виявлення деформації прогину несучої балки більше за 2 мм на довжині 1 м;
  • появи тріщин в місцях прикладання навантажень або зміни перетину зварних елементів;
  • відсутністю клейма або бірки з технічною інформацією, на якій вказана вантажопідйомність та номер виробу;
  • втрати правильної геометричної форми, наявності тріщин на зварювальних швах;
  • зносу понад 10% робочих органів та підвісних елементів;
  • зносу понад 10% осей та посадочних місць;
  • відсутності передбачених конструкцією контрольних гайок, вузлів кріплення тощо.

Чому вироби TAKELAG дорожчі, а ніж вироби інших виробників?

Причина криється у принципово іншому та професійному підході до справи. Щоб стало зрозуміло, ми позначимо лише кілька моментів.

  • При проектуванні траверс та захоплювачів наші конструктори суворо покладаються на профільні нормативи та стандарти;
  • Всі вироби проходять попереднє 3D-моделювання та комп'ютерну симуляцію навантажень. Це дає можливість Замовнику побачити свою траверсу ще до її виготовлення, а нашим конструкторам своєчасно внести коригування в проект, уникнувши помилок у розрахунку майбутніх навантажень;
  • Зварювальні роботи ми проводимо ручним електродуговим зварюванням міцними тугоплавкими електродами УОНІ 13/55. Дрібні роботи виконуються напівавтоматичним зварюванням, дротом 0,6 – 1,0 мм. В нас працюють класні спеціалісти;
  • У виробництві використовується металопрокат тільки тих марок сталі, які повинні застосовуватись під час виготовлення вантажопідйомних виробів. Траверси запроектовані та виготовлені із суттєвим запасом міцності у вигляді посилених вушок із сталі 09Г2С, додаткових ребер жорсткості тощо. І тут ми не заощаджуємо. Вироби компанії «СКІФ ІНВЕСТ» просто важчі за аналоги;
  • Наши вироби відпіскострумлені, прогрунтовані і в більшості випадків пофарбовані сигнальним кольором у порошковій камері;
  • На тіло траверс та захоплювачів нанесено маркування вантажопідйомності, сигнальні шеврони, логотип TAKELAG.

І це далеко не всі фактори, що впливають на оцінку нашої праці.

Хочемо відзначити, що нам складно даються компроміси здешевлення конструкції на Ваше прохання, оскільки наші вироби суттєво починають втрачати якість і перестають відрізнятися від «невигадливих виробів» інших виробників. Траверси та спеціальні захоплювачі TAKELAG роками працюють у портах, на металургійних та складальних виробництвах, металобазах тощо.

Як правильно підібрати модель горизонтального захоплювача для роботи з листовими матеріалами?

Це насправді не просте питання. Якщо Ви раніше не стикалися з вибором горизонтальних захоплювачів для підйому листових матеріалів, ми рекомендуємо обов'язково звернутися за консультацією до фахівців компанії "СКІФ ІНВЕСТ". На ринку пропонується велика кількість моделей, кожна з яких призначається для роботи з тим чи іншим типом листового матеріалу. Крім того, схожі захоплення можуть мати свої конструктивні особливості та нюанси. Об'єктивна відсутність у Покупця специфічних знань найчастіше призводить до помилки у виборі.

Як докази нашого твердження наведемо кілька факторів про горизонтальні захоплювачі, які Ви можете не знати або не приділяти належної уваги:

  • Поодиноким листовим захоплювачем працювати заборонено. Такі захоплення повинні використовуватися лише у парі. А краще в кількості двох пар (4 штук). Відповідно, паспортна вантажопідйомність захоплівачів завжди вказується на пару виробів;
  • Моделі горизонтальних захоплювачів із високою підошвою неможливо коректно встановити під вантаж, що лежить на підлозі без підкладок;
  • Зубці або протиковзані насічки притискного пальця захоплювача можуть залишати сліди на вантажі. Якщо це критично, слід використовувати принципово інший тип захоплювачів із поліуретановими накладками;
  • Під час експлуатації, зубці або протиковзані насічки захоплювача істираються, що призводить до поступового та природнього зношування виробу. Підйом листів із конструкційних марок сталей, що мають високий показник твердості, приведе в непридатність звичайні захоплювачі досить швидко. Для таких вантажів є інші рішення;
  • Оптимальним рішенням для підйому листів є робота з використанням 4-х захоплювачів, що підвішені на лінійну траверсу двома паралельно розташованими стропами, як вказано на малюнку нижче. Таке рішення є безпечнішим, але дорожчим, оскільки вимагає додатково купувати траверсу;
  • Працювати чотирма захватами, підвішеними на чотиригілковий строп можливо тільки при бічному кутовому відхиленні його гілок на не більше 15°. Однак, ми категорично не рекомендуємо цього робити через високий ризик небезпеки;
  • Двома захоплювачами можна піднімати листи мінімальних розмірів, що виключають їх значне провисання або сповзання під своєю вагою. Така робота вимагає особливої уваги стропальників з монтажу захватів строго по центру вантажу. Пара захоплювачів передбачає їх підвіс на двогілковий строп. Таке рішення є бюджетним рішенням, але менш безпечним;
  • Проводити кантування вантажу листовими захоплювачами заборонено та неможливо. Кантування вантажу проводять вертикальними захватами;
  • Гідною, але дорожчою альтернативою горизонтальним захоплювачам можуть розглядатися ручні магнітні захвати для підйому листової сталі. Підбір магнітних захоплень також є не простим процесом і вимагатиме консультації фахівця. Однак правильно підібраний комплект магнітних захоплювачів дозволить проводити вантажопідйомні операції швидше та комфортніше.

Использование захватов для металла

Висновок всього вищесказаного - майте справу з професіоналами!

Чому вантажопідйомність горизонтальних захоплювачів вказується на пару, а вертикальних на один?

Як ми вже писали раніше, поодиноким вертикальним захоплювачем можна працювати і виконувати вантажопідйомні операції. Робота одним пристроєм вимагає особливої уваги стропальників до техніки безпеки і застосовується, як правило, з листами невеликого розміру. У таких випадках необхідно встановлювати захоплювач з одного краю листа строго по центру, уникаючи перекосу при подальшому підйомі. Також нагадаємо, що кантування металевих листів також проводиться вертикальними захватами. Тому, звичайно, набагато зручніше і безпечніше працювати двома пристроями, підвішеними на двогілковому стропі. Тим не менш, вантажопідйомність листового захоплювача вертикального підйому прийнято вказувати в паспорті і на бирці на сам (поодинокий) пристрій.

У свою чергу, одиночним горизонтальним захоплювачем підняти вантаж неможливо. Горизонтальні листові захоплювачі завжди використовуються в парі або кількості двох, трьох пар. Отже, вантажопідйомність таких захватів, як правило, вказується на два пристрої. Однак вироби походженням з КНР можуть бути промарковані як завгодно, не дотримуючись цього правила. Така особливість найчастіше вносить плутанину у визначення справжніх характеристик горизонтальних захватів та їх справедливої вартості. Такі випадки іноді є предметом серйозних конфліктів між Покупцем та некомпетентним Продавцем.

Щоб уникнути подібних нюансів, компанія «СКІФ ІНВЕСТ» маркує горизонтальні захоплювачі наступним чином: 0,8 тн./1,6 тн, де вказуються обидві вантажопідйомності (0,8 тн. - вантажопідйомність одного пристрою, а 1,6 тн. - пари).

З асортиментом горизонтальних та вертикальних захоплювачів, їх маркуваннями та технічними характеристиками, Ви зможете ознайомитись на нашому сайті.

Як правильно підібрати магнітний захоплювач?

Без спеціальних знань самостійно вибрати магнітний захоплювач досить непросто.

Робити вибір покладаючись лише на показник вантажопідйомності захоплювача буде зовсім не правильно. Значення вантажопідйомності не є єдиним та достатнім показником при виборі цього пристрою. Насправді, вибіром захвату є підрахунок ефективності його магнітного поля при роботі з конкретною металевою заготовкою. На коефіцієнт магнітизму захоплювача впливає низка важливих показників:

  • маса вантажу;
  • габаритні розміри;
  • марка сталі;
  • ступінь шорсткості поверхні.

Однозначно хочемо підтвердити лише очевидну істину про те, що чим тоньша металева заготовка, тим гірші її магнітні властивості і тим складніше підібрати під неї магнітне захоплення.

Компанія «СКІФ ІНВЕСТ» настійно радить підбирати та купувати магнітні захоплювачі у спеціалізованих компаніях. Справа в тому, що іноді бувають випадки, коли вибір нібито зроблено, купівля здійснена і придбаний захоплювач встановлено на вантаж, але коректно працювати купленим пристроєм не виходить. Ймовірно, при виборі було допущено помилку в теоретичних розрахунках або не враховано будь-який важливий фактор, що впливає на магнетизм. Доводиться змінювати захоплювач на іншу модель і пробувати знову. Іноді, у складних випадках підбору, доводиться експериментувати не лише з моделями захоплень, а й з їх кількістю. Подібні маніпуляції підбору вимагають наявність необхідної кількості обмінного та резервного фонду пристроїв, що не завжди можливо організувати, працюючи з офлайн-магазинами чи інтернет-майданчиками.

З асортиментом магнітних захоплювачів компанії "СКІФ ІНВЕСТ" можна ознайомитись за цим посиланням.

Довіряйте підйом вантажів лише професіоналам!


           
Час роботи ТОВ "СКІФ ІНВЕСТ" Пн-Пт 9:00 - 18:00
fb